גוגל Adwords – קורס אונליין

גוגל אדוורדס (Google Adwords) פיתחה שיטת פרסום חדשה ששינתה את חוקי המשחק בעולם הפרסום באינטרנט.
אחת לשבוע אנו נפרסם שיעור על מערכת Google Adwords. במידה ואינכם מכירים כלל את הפרסום דרך Google Adwords אנו ממליצים לעבור על המדריך של גוגל אדוורדס שבאתר האינטרנט שלנו.

 פרסום בגוגל AdWords . מה זה בעצם?

1. ראשית הפרסום באדוורדס מתחלק לשתי אופציות עיקריות:
א. פרסום ברשת החיפוש, אנחנו מגדירים באיזה שאילתות חיפוש אנחנו רוצים שהמודעה שלנו תופיע בגוגל או בשותפי החיפוש של גוגל. שהם אתרים שמחליטים להטמיע את מנוע החיפוש של גוגל באתר שלהם.(גם אתרים גדולים כמו וואלה ומאקו)
בדוגמא למטה בריבועים בצהוב אתם יכולים לראות את המודעות שהופיעו כשאר חיפשתי "מודעות ברשת החיפוש".
כפי שאתם רואים רק 3 מודעות ממומנות מופיעות בחלק העליון של המסך והשאר נדחקות לצד.
איך גוגל מחליט איזה מודעה למעלה אתם שואלים?
לפי הדירוג של המודעה = ציון מקסימאלי לקליק X ציון איכות של המודעה.
שמושפע מדף הנחיתה, רלוונטיות המודעה ואחוז ההקלקות.
אבל על זה עוד נרחיב בהמשך…

תצוגה במנוע החיפוש גוגל

סרטון קצר שמסביר על רשת החיפוש:

ב. פרסום ברשת המדיה של גוגל והשותפים שלה.
שזה בעצם פרסום מודעות טקסט / באנרים / מודעות וידאו בכל האתרים של גוגל והאתרים ואתרים שהם שותפים של גוגל והתקינו באתר שלהם את מערכת האדסנס (כמות מאוד גדולה של אתרים) ומקבלים מגוגל כסף על כל קליק שמגיע מהאתר שלהם.
חלק מהאתרים שאנחנו יכולים לפרסם דרכם ברשת המדיה:

אתרי אינטרנט - רשת המדיה

מה היתרונות של רשת המדיה?
שאנחנו יכולים לגשת ולפרסם בהמון סוגים של אתרים שעובדים בשיתוף פעולה עם גוגל בלי פרוצדורות של חוזים והתחייבות למחיר התחלתי. בגוגל אתם משלמים כמה שאתם מחליטים ומפסיקים לפרסם ברגע!

סרטו קצת שמסביר על רשת המדיה:

כתבה של צביקה פסח.

שיעור מס' 2 יעלה בשבוע הקרוב,

במידה והנכם מעוניינים שנודיע לכם, שלחו לנו מייל
שאתם מעוניינים לקבל את מדריך ה-Adwords ישרות למייל שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *