פייסבוק מידע כללי

ככל הנראה לא נחדש לכם אם נגיד לכם שהרשת החברתית Facebook היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. אבל אולי יש לנו דרכים נוספות לעניין אתכם במספרים שונים על הרשת…

פייסבוק הוקמה בשנת 2004 על ידי מארק צוקרברג וחבריו. כיום, היא מדורגת בדירוג של Alexa מקום שני בדירוג האתרים המובילים בעולם מבחינת תנועת גולשים. (למי שתהה, במקום הראשון ניצבת חברת Google). רשת הפייסבוק גדלה מדי יום ונכון

Image courtesy of Master isolated images at FreeDigitalPhotos.net
Image courtesy of Master isolated images at FreeDigitalPhotos.net

לתחילת שנת 2014 מנתה יותר מ1.4 מיליארד משתמשים בכל רחבי העולם. (יש לציין, כי השימוש בסין אסור ברשת הפייסבוק על פי המדיניות של המשטר שם, הנתונים הם ללא השימוש של הסינים, שיש לא מעט כאלה בעולם). לפני מספר שנים הונפקה הרשת החברתית Facebook בבורסה. כיום ערך השווי של החברה עומד על 150 מיליארד דולר!

כמעט 300 מיליארד תמונות הועלו לרשת, הועברו בין החברים השונים ופורסמו בקבוצות או בעמודים העסקיים השונים שברשת. מדי יום המשתמשים עושים יותר מ-4.5 מיליארד לייקים בכל רחבי העולם. המגמה המוזרה ברשת החברתית היא העלייה בגיל מדי שנה. פייסבוק מספר שנים נמצאת בעלייה מתמדת, אך מדי שנה אנו נחשפים ליותר ויותר מבוגרים שמצטרפים לרשת החברתית לעומת צעירים (גילאי 13-16) שנוטשים את הרשת החברתית. כמובן, תהליך ה"התבגרות" יוצר אופציות להמרה מפרסומים שונים ברשת.

מה אתם עושים שאתה קמים בבוקר? האם אתם מה-30% שמתעדכנים ומסתכלים בפייסבוק מהמובייל עוד מהמיטה?

ישראלים בפייסבוק

במדינת ישראל יש יותר מ3.5 מיליון משתמשים ברשת החברתית, וכל שנה ישנה מגמה של עלייה במספר המשתמשים. יותר מ80% מהמשתמשים הישראליים פעילים, יותר מ-50% פעילים ברמה היומיומית ונכנסים מספר פעמים ביום על מנת להתעדכן. יותר מ-50% מסך כל המשתמשים בישראל הם בין הגילאים: 18-34. 54% גברים ו46% נשים ברשת החברתית הגדולה בעולם.

עכשיו כל שנותר לכם הוא לחשוב על דרכים יצירתיות לפרסם את העסק שלכם. היתרון המרכזי בפייסבוק הוא אפשרות הפילוח המדויק על פי הגילאים והאיזורים הגאוגרפיים. בזכות הפרופילים המלאים ברשת החברתית, תוכלו לכוון את הפרסום שלכם לקהל היעד הפוטנציאלי שלהם באמצעות עמודים עסקיים, קבוצות, ופרסום דרך הפרופילים השונים שלכם. רוצים לדעת איך מפרסמים? תעקבו אחרי ה"מגזין" שלנו שם מתפרסמות שיטות פרסום שונות בעולם הדיגטילי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *